Коучинг сабақ: «Сынып жетекшісі — тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы»
Өткізген: Бірлестік орта мектебінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Солтанбек Галия..
Коучинг-сессия тақырыбы |
Коучинг-сессия мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Қамтылатын модульдер мен сұрақтар |
Сілтеме |
Ресурстар |
||||||||||||
Сынып жетекшісі- тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы |
Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын-алу бағытында бағыт- бағдар беру. |
Коучингте өткізілген оқыту әдістерін , стратегияларды өз сабақтарында қодануды үйренеді. |
СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау,оқытудағы басқару және көшбасшылық. |
МАН Бірінші (ілгері) деңгей
|
А-4 парақтары, стикер, интерактивті тақта,маркер, қалам, видеоролик |
||||||||||||
Коучинг барысы |
|
|
|
|
|
||||||||||||
Кезеңдер |
Бөлінетін уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұгалімнің іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Психологиялық дайындық
|
1 мин
|
Коуч мұғалімдерге бүгінгі сабаққа ұйымшылдықпен қатысып, өз пікірін еркін жеткізуіне тілек білдіріп, сәттілік тілейді. |
Мұғалімдер бір-біріне жақсы тілектер айтады
|
|
|
||||||||||||
Топқа бөлу |
2 мин |
«Ата-ана,бала» «Ұстаз» «Мектеп» |
Қағазға жазған нақыл сөздер арқылы топқа бөлінеді. 1. Мұғалім ісі сырттай қарапайым болғанмен – тарихтағы ең ұлы істің бірі. 2. Мектеп ережесінің мәнін, сыр-сипатын терең ашып түсіндіре білу — тәрбиешінің төл жұмысы. 3. Тәрбиенің көзі де, сусар бұлағы да әке-шешеден басталады. |
Коучтің мадақтамасы
|
Қима қағаз, суреттер.
|
||||||||||||
«Миға шабуыл» |
2мин |
Қима қағазды құрастыру арқылы шыққан нақыл сөзді оқыту, талдау. |
Коучингке қатысушы мұғалімдер коучингтің тақырыбын ашады |
Коучтің мадақтамасы
|
Қима қағаз
|
||||||||||||
Ассоциация құру |
2мин |
«Үздік сынып- жетекшісі дегенді қалай түсінесіздер? |
Топ мүшелері өз ойын ортаға салады. |
«1,2,3» шапалақтары арқылы баға береді. |
Флипчарт, маркер, стикер. |
||||||||||||
Бейнеролик көрсету |
5мин |
«Менің атым-Қожа» фильмінен бейнеролик көрсетеді. |
Бейнероликті көргеннен кейін мұғалімдер карточкалар таңдайды. Фильмді Пажарестің (1992) «оқыту сызбалары» бойынша талдайды Іс- әрекет Шешім Көзқарас Ұстаным
|
Смайликпен бағалайды. |
АКТ, флипчарт, маркер, стикер |
||||||||||||
Рөлдік ойын. |
6мин |
Коуч рөлдік ойын ұсынады.
|
Төмендегі берілген сынып жетекшісі образын ашу керек. 1-топ Алакөз сынып жетекшісі; 2-топ Арызқой сынып жетекшісі; 3-топ Шебер сынып жетекшісі. Коучингке қатысушы мұғалімдер берілген тапсырмаға сай тұжырым жасап отырады.
|
Бағдаршам-мен бағалау |
А-4 қағазы, маркер, флипчарт, стикер |
||||||||||||
Постер қорғау. |
5 мин |
» Бала тәрбиесі -баршаға ортақ» тақырыбында постер қорғауды ұсынады.
|
Сыныпта көбіне проблема болатын «қиынға бейім » оқушының бейнесін сала отырып, олармен мәселені шешу және алдын алу жұмыстарының тиімді жолдарын топ мүшелері көрсетеді.
1-топ. Сәтсіз отбасының баласы 2-топ. Әлеуметтік аз қамтылған отбасының баласы; 3-топ. Қараусыз қыз бала. |
«2 жұлдыз, 1 ұсыныс» стратегиясы арқылы бағалау. |
А-4 қағазы, маркер, флипчарт, стикер, жұлдызша. |
||||||||||||
Слайд көрсету |
5мин |
Сынып жетекшісі туралы слайд көрсетеді, мұғалімдерге алдағы жұмыстарына сәттілік тілейді. |
Әр топ мұғалімдері слайдтан көрген суретті талдайды.
|
Бас бармақпен бағалау. |
АКТ |
||||||||||||
Кері байланыс |
2 мин |
«Интервью алу парағын» ұсынады.
|
Мұғалімдер ой бөліседі. Пікірлері мен дә |
|
|